tiistai 25. marraskuuta 2008

Tiistai 25.11

Nyt alkaa kaikki olemaan valmista pentuja varten, tänään saapui Klaukkalasta äitiyspakettikin. Sellalla oli heti pää laatikossa, taisi olla hyvät hajut (kasvattajan tutut tuoksut) ja häntä vispasi innokkaasti. Ei raukka-parka tiedä, mitä vielä joutuu kokemaan..
"Pentuhuone" odottaa nyt vain, että sinne saadaan elämää, tosin isäntä siellä välillä jo nukkuu (väittää että muka mun kanssa olis inhottava nukkua, kun varastan peiton ja tönin sitä alas sängystä, pyh :o)). Noh, kohta tehdään vaihtokauppa, minä alan nukkua siellä, jotta voin seurailla että pennut saa syödäkseen.

2 kommenttia:

Sari kirjoitti...

Sellalle voimia tulevaan koitokseen ja hienoa, että teidän äitiyspakkaus ehti ajoissa sinne =)
Minä olen kateudesta vihreänä täällä... koska minä lasken päiviä milloin noista palleroista joudun luopumaan ja te laskette päiviä koska ne tulee maailmaan...
Hienoja hetkiä teille toivottaen
Sari, Pinja & vattuvarpaat =)

Taru kirjoitti...

No, sulle sentään jää yksi ihana vattuvarvas kotiin Pinjan kaveriksi, meille ei jää yhtään :(
Ja eikös se ole vaan ihan hyvä, että kasvis saa pennut kaikista "pahimpaan" aikaan, kyllähän ne menee kun eivät vielä temmellä talossa ja emä hoitaa muutenkin melkein kaiken, mutta kun alkaa maailmanvallotus ja pissa-kakka rumba.. Tai no, kyllä joka talossa vois muutama pieni basenjinalku sisustaa kotia uuden näköseks ;)